تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دوکودک 3 و 4 ساله براثر سقوط در کانال آب

مرگ دوکودک 3 و 4 ساله براثر سقوط در کانال آب

جامعه > حوادث - ایران نوشت: رئیس پلیس قصرشیرین ازمرگ دو کودک سه و چهار ساله براثر سقوط به داخل کانال آب در محله امیدوار این شهرخبرداد.

سرهنگ «عنایت فلاحی» گفت: این 2 کودک به نام‌های حسین و ارکان رستمی، هنگام بازی به داخل کانال آب افتادند که در نهایت منجر به خفگی و مرگ آنها شد.با تلاش مأموران امداد و اهالی محل، 2 کودک از کانال بیرون و به بیمارستان منتقل شدند که با وجود تلاش پزشکان، عملیات احیای این کودکان به نتیجه نرسید و در نهایت نیز جان باختند.

وی از خانواده‌ها خواست تا مراقب فرزندان خود باشند تا دیگر شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.در اطرف شهرستان مرزی قصرشیرین با هدف اجرای پدافند غیرعامل و همچنین آبیاری زمین‌های کشاورزی و پرورش ماهی در آب بندان‌ها، کانال‌های مختلفی ساخته شده که یکی از این کانال‌ها از محله امیدوار این شهر می‌گذرد که بخشی از آن سرپوشیده و بخشی دیگر نیز رو باز است.قصرشیرین با بیش از 27 هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.

23302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دوکودک 3 و 4 ساله براثر سقوط در کانال آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..