تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوراللهی جانشین کامیابی نیا در لیگ هفدهم

دوشنبه، 20 دی 1395 ساعت 06:212017-01-09ورزشي

تمام بازیکنان فعلی پرسپولیس حداقل تا پایان لیگ هفدهم قرارداد دارند و نمی تواند به این راحتی از این تیم جدا شوند.

- امروز دو خبر متفاوت برای طرفداران پرسپولیس داریم؛ اول اینکه تمام بازیکنان فعلی پرسپولیس حداقل تا پایان لیگ هفدهم قرارداد دارند و نمی تواند به این راحتی از این تیم جدا شوند.

اما خبر دوم این است که فقط قرارداد کمال کامیابی نیا تا پایان فصل است و می تواند بعد از اتمام لیگ شانزدهم قادر به جدایی است.

شنیدیم یک باشگاه چینی به تازگی پیشنهاد وسوسه انگیزی به کمال کامیابی نیا ارایه کرده اما با توجه به اینکه این بازیکن تا پایان لیگ شانزدهم با پرسپولیس قرارداد دارد بنابراین نمی تواند به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که باشگاه چینی دست بردار نبوده و به کمال کامیابی نیا پیشنهاد داده بعد از اتمام لیگ برتر ایران به این کشور برود.

از سوی دیگر احمد نوراللهی که به دلیل سربازی به تراکتورسازی رفته است با شروع لیگ هفدهم می تواند به پرسپولیس بازگردد.

از آنجایی که پدر و مادر نوراللهی هر دو سابقه حضور در دفاع مقدس داشته و خودش هم چند سال بسیجی فعال بوده است، بنابراین فقط 7 ماه باید دوران خدمت سربازی را پشت سر بگذارد و باید دوباره به پرسپولیس بازگردد.

اگر کمال کامیابی نیا به چین برود آن گاه احمد نوراللهی جانشین او خواهد شد.


کلید واژه ها: پرسپولیس - قرارداد - پیشنهاد - بازیکنان - لیگ برتر ایران - جانشین - سربازی - تراکتورسازی - خدمت سربازی - دفاع مقدس - چینی - طرفداران - لیگ برتر - متفاوت - ایران - اخبار - جدایی - امروز - شروع - مادر - کشور - مقدس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوراللهی جانشین کامیابی نیا در لیگ هفدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..