تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر 8 تن از شهدای حله هنوز شناسایی نشده است

عبدالرضا فرجیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: در حادثه تروریستی حله تعدادی از شهروندان خوزستانی به شهادت رسیدند که بر اساس مراجعه خانوارها آمار آنها 63 نفر است.

وی افزود: تا کنون 56 تن از شهدای حله از شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، شادگان، دزفول و شوش شناسایی و در چند مرحله پیکر مطهر آنها احراز هویت شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: در مجموع در چهار مرحله 56 شهید حادثه تروریستی حله در استان خوزستان تشییع شدند، که در مرحله نخست 37 شهید، ‌در مرحله دوم 7 شهید، در مرحله سوم 11 شهید و مرحله چهارم یک شهید بر دستان مردم اهواز و دیگر شهرستان‌ها تا دروازه‌های بهشت بدرقه شد.

وی با ادای احترام به شهدای حله بیان کرد: پیکر مطهر و پاک هشت تن از شهدای گلگون کفن این حادثه تروریستی هنوز شناسایی نشد.

فرجیان خاطرنشان کرد: روند پرونده سازی برای این شهدای گلگون کفن در استان خوزستان انجام شد و آنها را برای طی مراحل قانونی به تهران ارسال کردیم که باید تایید نهایی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر 8 تن از شهدای حله هنوز شناسایی نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..