تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضارب مقام کنسولی آمریکایی در مکزیک بازداشت شد

به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستانی مکزیک بدون ارائه جزییات شخص بازداشت شده گفت وی تحویل مقامات فدرال مکزیک شده است.
مقام های آمریکایی روز شنبه اعلام کردند که یک فرد مسلح با تیراندازی به سمت خودروی حامل یک مقام کنسولگری آمریکا در شهر گوادالاجارا در غرب مکزیک،‌ وی را زخمی کرده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مکزیکوسیتی،‌ کنسولگری آمریکا در مکزیک با انتشار ویدئویی،‌ فرد مهاجم را در حالی که منتظر عبور خودروی مقام کنسولی این کشور بود،‌ نمایش دادند.
در همین حال، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) 20 هزار دلار پاداش در ازای دریافت اطلاعات در مورد فرد تیرانداز پیشنهاد کرده است.
شبد**2050**مترجم: حمید شاملو** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضارب مقام کنسولی آمریکایی در مکزیک بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..