تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوونتوس 3 - بولونیا 0/زوج دیبالا و هیگواین 2017 را با قدرت شروع کردند

یوونتوس از چارچوب هفته نوزدهم سری آ به مصاف شاگردان دونادونی در تیم بولونیا رفت و با سه گل مهمانش را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،یوونتوس از چارچوب هفته نوزدهم سری آ از ساعت 23:15 به مصاف شاگردان دونادونی در تیم بولونیا رفت و با سه گل مهمانش را با شکست بدرقه کرد.

دقیقه هفت یووه خیلی زود به گل رسید. پاس زیبای و طولی پیانیچ از پشت محوطه جریمه به هیگواین رسید و این مهاجم آرژانتینی با ضربه ای والی دروازه حریف را فروریخت.

در دقیقه 41 ایکونومو بر روی استفانو استورارو در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد و پائولو دیبالا با ضربه ای زیبا توپ را برخلاف حرکت میرانته وارد دروازه بولونیا کرد، تا اختلاف به 2 گل برسد.

دقیقه 55 هیگواین گل سوم را هم زد.ارسال زیبای لیخشتاینر از سمت راست با ضربه سر تماشایی هیگواین گل سوم یوونتوس را رقم زد.

در جدول رده بندی، یوونتوس با یک بازی کمتر با کسب 45 امتیاز در صدر ایستاده و بلونیا با 20 امتیاز پانزدهم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوونتوس 3 - بولونیا 0/زوج دیبالا و هیگواین 2017 را با قدرت شروع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..