تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض جنجالی پیکه مقابل چشمان رئیس لالیگا

کد خبر: ۴۵۷۷۶۴

۷۶۲  بازدید

در حالیکه بارسلونا با حساب ۱-۱ در خانه ویارئال متوقف شد، داور دیدار روی دو صحنه تصمیم مشکوکی گرفت و بارسلونا را از دو ضربه پنالتی محروم کرد.

وبسایت نود: بارسلونا در دیداری که در خانه حریف برگزار کرد، روی دو صحنه به طور واضح از داوری لطمه خورد، مدافع ویارئال در دقیقه ۷۳ بازی با دست به طور واضح مانع گل زنی لیونل مسی شد اما در عین ناباوری داور این دیدار رای به کرنر داد تا بازیکنان بارسلونا با عکس العمل‌هایشان نشان دهند که نمی‌توانند عکس العمل داور را  باور کنند. مدافعین ویارئال بار دیگر در دقیقه ۷۸ درون محوطه جریمه توپ را با دست لمس کردند اما باز هم داور این دیدار تمایلی به اعلام پنالتی نداشت تا در پایان این دیدار پیکه با عصبانیت به تصمیم های یک طرفه داوران اسپانیایی واکنش نشان بدهد. در حالی که مدافع اسپانیایی بارسلونا به طرف تونل منتهی به رختکن می‌رفت، در مقابل جایگاه ویژه تماشاگران و در مقابل رئیس مسابقات لالیگا، خاویر تباس ایستاد و با صدای بلند خطاب به او اعلام کرد:

آن دو صحنه را دیدی؟ با تو صحبت می‌کنم، آن دو پنالتی واضح را دیدی؟

اعتراض جنجالی پیکه مقابل چشمان رئیس لالیگا

خاویر تباس که بارها اعلام کرده است طرفدار رئال مادرید است واکنشی به سخنان پیکه نشان نداد. پیکه پس از دیدار میانه هفته بارسلونا مقابل بیلبائو به عملکرد داوران لالیگا اعتراض کرده بود، در آن دیدار نیز فرناندز بوربالان با نادیده گرفتن خطای واضح مدافع بیلبائو روی نیمار بارسلونا را از یک ضربه پنالتی محروم کرد، همچنین خطای ایراییزوس روی پیکه نیز پنالتی تشخیص داده نشد. علاوه بر آن بوربالان در دقیقه ۳۷ نیمه نخست آن دیدار می‌توانست آدوریز را از زمین بازی اخراج کند، اتفاقاتی که باعث شد رسانه های ورزشی کشور اسپانیا از عملکرد داور آن دیدار شدیدا انتقاد کنند. با این حال پیکه پس از آن دیدار نیز اعلام کرده بود:

امروز دو پنالتی واضح برای ما گرفته نشد، می‌دانیم که این اشتباهات به چه دلیلی اتفاق می‌افتند. در دیدار رئال مادرید و سویا اشتباهات به سود رئال مادرید هستند و در دیدارهای ما اشتباهات داوری به ضرر ما، می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم ولی داوران فوتبال اسپانیا این اجازه را به ما نمی‌دهند.

کمیته داوران اسپانیا قرار است در خصوص اعتراضات پیکه جلسه ای تشکیل دهد و این احتمال وجود دارد که این مدافع مستحکم برای چند دیدار از همراهی بارسلونا محروم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض جنجالی پیکه مقابل چشمان رئیس لالیگا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..