تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ «جام عشق» رونمایی می‌شود

در مراسم پاسداشت مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی با عنوان «مرصع‌خوان خورشید» از نماهنگ «جام عشق» رونمایی می‌شود.

نماهنگ «جام عشق» رونمایی می‌شودبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، این نماهنگ 7 دقیقه‌ای برداشتی از 2 فیلم «جام عشق» با موضوع زندگی مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی و «خیزآب عشق» مجموعه ای از عزاداری حسینیان اردبیل در پنج دهه گذشته است.
 
«جام عشق» روایتی تصویری و داستانی است كه در قالب شبیه خوانی و نوحه سرایی تمامی مساجدی را كه مرحوم موذن‌زاده در طول بیش از نیم قرن در آن‌ها به مداحی پرداخته است به تصویر می‌كشد.
«جام عشق» با كارگردانی اصغر جاوید و تهیه كنندگی سبلان فیلم تولید شده است.
 
گفتنی است مراسم پاسداشت مرحوم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی با مشاركت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و خانه فرهنگی استان اردبیل عصر روز دوشنبه 20 دی ماه 1395 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ «جام عشق» رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..