تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین عکس های ریحانا 2017 در تعطیلات سال نو

ریحانا خواننده خوش صدای هالیوودی تعطیلات سال نوی 2017 را به باربادوس کشور زادگاهش رفت.

عکس های ریحانا 2017 در تعطیلات سال نوی میلادی

جدیدترین عکس های ریحانا در سال 2017 منتشر شد. این خواننده معروف 28 ساله در خیابان های باربادوس دیده شده است. ریحانا تصمیم گرفت تعطیلا امسال را در جزیره زادگاهش باربادوس سپری کند. پاپاراتزی های عکس های ریحانا را با پیراهن ماکسی گلدار در رستوران  سوآنک سیساید در شهر سینت جیمز شکار کردند.

ریحانا به تازگی دوست قدیمی اش جنیفر لوپز را در شبکه اجتماعی آنفالو کرده است، چرا که به نظر می رسد جنیفر 47 ساله با نامزد سابق وی ارتباط دارد.ریحانا و دریک سال هاست که برای قهر و آشتی های مداوم مشهور شده اند و آخرین جدایی آنها نیز در ماه اکتبر همین سال رخ داده بود و حالا به نظر می رسد نامزد سابق او دریک رابطه عاشقانه جدیدی را با جنیفر لوپز آغاز کرده است.

به گفته یک منبع خبری در هفته گذشته، اطرافیان ریحانا می گویند ریحانا از ماجراهای اخیر بسیار ناراحت است ، چرا که تا همین چند ماه اخیر دریک و او هنوز با هم بودند و به گزارش پارس ناز از سوی دیگر جنیفر یکی از دوستان نزدیک او به شمار می رفت.

جدیدترین عکس های ریحانا 2017 در تعطیلات سال نو

عکس 2017 ریحانا با لباس ماکسی گلدار در زادگاهش کشور جزیره ای باربادوس

جدیدترین عکس های ریحانا 2017 در تعطیلات سال نو

تعطیلات کریسمس ریحانا 2017 در باربادوس

جدیدترین عکس های ریحانا 2017 در تعطیلات سال نو

عکس جدید ریحانا در حین برگشتن از رستورانی در یکی از شهرهای باربادوس

جدیدترین عکس های ریحانا 2017 در تعطیلات سال نو

دریک نامزد سابق ریحانا ( راست) و خواننده مشهور جنیفر لوپز که به نظر می رسد به تازگی زوج جدیدی را شکل داده اند

عکس های 2017 ریحانا خواننده زن هالیوودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین عکس های ریحانا 2017 در تعطیلات سال نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..