تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس شورای اسلامی، دوشنبه جلسه علنی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مهدی کیایی با اظهار تسلیت فقدان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی دوشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۸ صبح جلسه علنی خواهد داشت.

وی افزود: دستور جلسه علنی مجلس ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کشور خواهد بود.

گفتنی است آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته پس از عمری مجاهدت، دعوت حق را لبیک و دارفانی را وداع گفت. هیات دولت به مناسبت تجلیل از این یار دیرین امام و رهبری سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۵ را تعطیل عمومی اعلام کرده و از ملت ایران دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر ایشان حضور یابند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس شورای اسلامی، دوشنبه جلسه علنی خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..