تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله هاشمی تکیه‌گاه و پشتیبانی برای مردم و مظلومان بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: یار دیرین و باوفای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، دار فانی را وداع گفت و از میان ما رفت؛ خبر درگذشت مجاهد نستوه، دلسوز و دلسوخته انقلاب و اسلام، محبوب امام، رهبری و امت، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تأثّر و تأسّف گردید.

در این پیام آمده است: ایشان در همه عرصه ها و تنگناهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی و پس از رحلت امام عزیز، یاوری صادق برای امام و رهبری و تکیه گاه و پشتیبانی برای مردم و مظلومان بود و در نهایت نیز با خاطری آسوده از عمل به وظیفه خود در نگهبانی از ارزشهای اسلام و انقلاب، دار فانی را وداع گفت.

وی افزوده است: اینجانب درگذشت آن مرحوم را به پیشگاه ولی عصر اروحنا فدا، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و حوزه های علمیه و عموم مردم مسلمان ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و حشر با ائمه طاهرینش(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل درخواست می‌نمایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله هاشمی تکیه‌گاه و پشتیبانی برای مردم و مظلومان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..