تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بی‌نظیر بود

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم وداع با پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فقدان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یک ضایعه بزرگ برای جهان اسلام است. ایشان شخصیتی علمی، فقید، سیاستمدار، دوراندیش، واقع‌گرا و عمل‌گرا بودند. 

وی ادامه داد: عملکرد مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی قبل از انقلاب در حمایت از همه مبارزان بود. ایشان به زندان رفتند و دردها را به جان خریدند. 

جنتی با اشاره به نقش آقای هاشمی در 8 سال جنگ تحمیلی گفت: فرماندهی جنگ در 8 سال جنگ دفاع مقدس از درخشان‌ترین عملکرد ایشان است که این کارنامه از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یک شخصیت بی‌نظیر در کشور ساخته که ما چنین شخصیتی با این مشخصات کمتر می‌توانیم در کشور پیدا کنیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بی‌نظیر بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..