تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هابل و معرفی دوربین VR با لنز سه گانه

شرکت هابل به تازگی دوربین VR یا همان واقعیت مجازی را معرفی کرد که هابل VR نام دارد. دستگاهی که طراحی مثلثی داشته و در هر طرف به لنز دوربینی با زاویه دید 200 درجه مجهز شده است.

32950 c9eecf25 945 556 هابل و معرفی دوربین VR با لنز سه گانه

برخلاف دیگر دوربین های واقعیت مجازی، هابل VR عمق تصویر عمیقی دارد. همچنین به کمک برنامه هابل اپ می توان از طریق گوشی هوشمند به ثبت ویدئو VR پرداخت.

قابلیت فیلمبرداری 4K/30fps از دیگر ویژگی های آن است. هابل این دوربین را در ایندیگوگو به ثبت رساند و قیمت دستگاه در هنگام عرضه 1000 دلاری خواهد بود.

منبع: nextpowerup




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هابل و معرفی دوربین VR با لنز سه گانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..