تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت ملی‌پوشان و فدراسیون فوتبال به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

پیام تسلیت ملی‌پوشان و فدراسیون فوتبال به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

ورزش > مدیریت ورزش - سایت فدراسیون فوتبال نوشت:فدراسیون فوتبال ایران با صدور پیامی درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

فدراسیون فوتبال ایران با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز یکشنبه ۱۹ دی و پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش بی وقفه در راه تحقق اسلام و انقلاب دعوت حق را لبیک گفته و دار فانی را وداع گفت.

فدراسیون فوتبال این ضایعه بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مرحوم آیت الله هاشمی، جامعه روحانیت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و آحاد ملت ایران تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و برای خانواده‌ آیت‌الله هاشمی صبر و شکیبایی مسئلت دارد. 

همچنین اعضاي تيم ملي فوتبال ايران درگذشت آيت الله عظمي هاشمي رفسنجاني را تسليت گفتند.در اين پيام آمده است: خبر درگذشت آيت الله عظمي هاشمي رفسنجاني جامعه ايران را داغدار كرد. تيم ملي فوتبال ايران اين ضايعه بزرگ و أسف بار را تسليت مي گويد و از خداوند منان براي اين مجاهد في سبيل الله طلب آمرزش مي كند. 

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت ملی‌پوشان و فدراسیون فوتبال به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..