تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش درآمد تیم کوک در سال ۲۰۱۶ بخاطر مشکلات اپل

درآمد تیم کوک به خاطر فروش کمتر آیفون، نسبت به سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ کاهش داشته است. دریافتی کوک از اپل، امسال ۸.۷۵ میلیون دلار بود.

به نظر می‌آید مدیر عامل اپل تاوان نرسیدن به هدف فروش سالیانه شرکت را داده است. بر اساس گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار که در روز جمعه منتشر شد؛ درآمد کوک در سال ۲۰۱۶، ۸.۷۵ میلیون دلار بود که نسبت به درآمد ۱۰.۲۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ و ۹.۲۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴، کاهش زیادی را نشان می‌دهد.

فروش کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۱۶، ۲۱۵.۶ میلیارد دلار بود که نسبت به ۲۲۳.۶ میلیارد دلاری که این شرکت هدف‌گذاری کرده بود، کاهش ۸ میلیارد دلاری نشان می‌دهد. به خاطر همین کاهش، مدیران اجرایی اپل از جمله کوک، ۱۰.۵ درصد نسبت به سال‌های گذشته کمتر پاداش دریافت کرده‌اند.

مجموع پاداش تیم کوک ۵.۳۷ میلیون دلار بود که نسبت به ۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ و ۶.۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ کاهش زیادی داشته است. اما جالب این‌که حقوق پایه کوک از ۲ میلیون در سال ۲۰۱۵ به ۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ رسیده است.

 برای اولین بار اپل با کاهش فروش آیفون روبرو شد. البته این شرکت هنوز هم از اپ استور درآمد زیادی کسب می‌کند. این درآمد در سال ۲۰۱۶ به بیشترین میزان خود رسید. اما با در نظر گرفتن این نکته که دوسوم از درآمد این شرکت از فروش آیفون تأمین می‌شود، کاهش فروش آیفون می‌تواند کاهش درآمد کلی در پی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش درآمد تیم کوک در سال ۲۰۱۶ بخاطر مشکلات اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..