تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه آزاد فردا و پس فردا تعطیل است+ سند

به گزارش افکارنیوز،

 دانشگاه آزاد در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل است.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

«اطلاعیه شماره 2 روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی»

ضمن عرض تسلیت مجدد به محضر ملت شریف ایران به مناسبت ارتحال جانگداز حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی( قدّس الله نفسه الزکیه) به اطلاع می رساند بنابر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور ارج نهادن به روح ملکوتی حضرت آیت‌الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و پیرو اعلام عزای عمومی از سوی هیئت محترم دولت و دعوت صورت گرفته برای شرکت در مراسم تشییع آن مجاهد نستوه و فراهم شدن امکان حضور پرشور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در آیین های بزرگداشت ایشان، دانشگاه آزاد اسلامی و بالتبع کلیه فعالیت های اداری، آموزشی و خدماتی آن در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 20 و 21 دی‌ماه 1395 تعطیل اعلام می‌گردد.

بدیهی است متعاقبا اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی لازم از سوی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات لغو شده صورت خواهد پذیرفت.

لوگو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه آزاد فردا و پس فردا تعطیل است+ سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..