تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش فوت رفسنجانی

عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش فوت رفسنجانی

تصاویر عزاداری مردم مقابل بیمارستان  شهدای تجریش

tajamo1 3 عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش فوت رفسنجانی

,

پس از اعلام رسمی خبر درگذشت آیت الله هاشمی فاطمه هاشمی دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز وارد بیمارستان شد و دقایقی بعد فرزند ارشد آیت الله، محسن هاشمی رفسنجانی در حالی که به سرعت بیمارستان را ترک می‌کرد در گفت‌وگویی کوتاه و شتابزده خبر درگذشت آیت الله را ناموثق و غیرقطعی دانست، اما در همان حال دقایقی بعد از آن با بلندشدن صدای شیون و زاری جمعی از نزدیکان آیت الله هاشمی رفسنجانی شواهد حکایت از قطعی شدن خبر درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌داد.

.

عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش

.

در پی فوت هاشمی رفسنجانی جمعیت عزیمی از مردم مقابل بیمارستان شهدای تجریش تجمع کردند و در حال عزاداری برای هاشمی رفسنجانی هستند.

.

در همین حال و در حالی که گفته می‌شود پیکر آیت الله هاشمی به محله جماران تهران منتقل می‌شود، همچنان چند صد نفر در مقابل بیمارستان شهدای تجریش تجمع کرده‌اند که البته با حضور ماموران حفاظتی و امنیتی اجازه ورود هیچ کس و حتی خبرنگاران نیز به داخل بیمارستان داده نمی‌شود و از طرفی ماموران انتظامات و حراست انتظامی و اطلاعاتی از پذیرش بیماران نیز خودداری می‌کنند.

/

در حال حاضر به سرعت بر جمعیت حاضر در مقابل بیمارستان افزوده می‌شود به طوری که سراسر خیابان ولیعصر تقریبا مسدود شده است و حاضران علی رغم تذکرات و برخوردهای ماموران حاضر در محل حاضر به ترک بیمارستان نیستند.

.

tajamo4 1 عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش فوت رفسنجانی

tajamo2 1 عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش فوت رفسنجانی

tajamo3 1 عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش فوت رفسنجانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان تجریش فوت رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..