تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پانیونیوس با گلزنی مسعود شجاعی برنده شد

پانیونیوس با گلزنی مسعود شجاعی برنده شد

ورزش > فوتبال جهان - تیم فوتبال پانیونیوس یونان با گلزنی یکی از ملی‌پوشان ایرانی‌اش در لیگ یونان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم‌های پانتولیکوس و پانیونیوس یکشنبه شب در چارچوب هفته چهاردهم لیگ فوتبال یونان به مصاف هم رفتند که یاران کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی با نتیجه 2-0 میزبان خود را از پیش رو برداشتند.
مسعود شجاعی در دقیقه 59 یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. این تیم با این پیروزی خارج از خانه 25 امتیازی شد و به جایگاه دوم جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان صعود کرد. تیم پانتولیکوس هم با 16 امتیاز در رده دهم باقی ماند. مسعود شجاعی به صورت فیکس و کریم انصاری فرد 83 دقیقه در ترکیب تیم خود حضور داشتند. 



254 41





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پانیونیوس با گلزنی مسعود شجاعی برنده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..