تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته: با 9 تغییر پیروز شدن آسان نیست

کد خبر: ۴۵۷۶۲۷

۸۴۹  بازدید

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد پیروزی پرگل تیمش در برابر پتربورو صحبت کرد.

ورزش سه: ساعتی پیش چلسی موفق شد با به ثمر رساندن 4 گل به دور چهارم FA CUP صعود کند.

کونته: با 9 تغییر پیروز شدن آسان نیست

کونته گفت: "زمانی که 9 تغییر در تیم ایجاد می شود ارائه چنین نمایشی آسان نیست اما چلسی بازی خوبی از خود ارائه داد. امروز ما کیفیت خود را به اثبات رساندیم و من خوشحالم که بازیکنانی که کمتر شانس بازی کردن داشتتند هم به میدان رفتند.

از بازی کردن کورت زوما بسیار خوشحالم زیرا امروز او بعد از مدتی طولانی غیبت به علت مصدومیت به میدان رفت و به نظر می رسد به طور کامل بهبود یافته است".

کونته همچنین در مورد جان تری و اخراج او گفت: "جان تری نمایش بسیار خوبی داشت و و در فصل جاری تری کیفت بالای خود را به اثبات رسانده است".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته: با 9 تغییر پیروز شدن آسان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..