تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه دانشگاه آزاد درباره تکلیف تعطیلی دانشگاه درپی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

اطلاعیه دانشگاه آزاد درباره تکلیف تعطیلی دانشگاه درپی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

جامعه > آموزش - دانشگاه آزاد اسلامی درپی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رییس هیات امنای این دانشگاه، اطلاعیه‌ای را درباره تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این اطلاعیه آمده است؛

در پی ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی(قدّس الله نفسه الزکیه) ضمن عرض تسليت مجدد به عموم مردم شريف ايران و جامعه اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در پی تماس های متعدد دانشجویان و همکاران گرامی در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی دانشگاه در روزهای آینده که همزمان با ایام امتحانات دانشگاه می باشد به اطلاع عموم اساتید، دانشجویان، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می رساند هرگونه تعطیلی دراین خصوص تابع تصمیمات هیات محترم دولت خواهد بود.
لذا در صورت تصویب تعطیلی از سوی دولت محترم امتحانات و واحدهای دانشگاهی تعطیل و در غیر این صورت مطابق برنامه های قبلی اعلام شده برگزار خواهد شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه دانشگاه آزاد درباره تکلیف تعطیلی دانشگاه درپی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..