تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کشته و ۴ مجروح در انفجاری در جنوب شرق بغداد

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از السومریه نیوز، یک منبع امنیتی روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر  انفجار بمب­ نزدیک ورزشگاهی در منطقه « المدائن » در جنوب شرق بغداد یک نفر شهید شد و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

 این منبع گفت: «بمب، یکشنبه شب نزدیک ورزشگاهی در منطقه الوردیه در المدائن منفجر شد و بر اثر آن یک نفر شهید شد و چهار نفر دیگر زخمی شدند.»

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود نیروهای امنیتی محل حادثه را محاصره کردند و زخمیان برای درمان به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شدند. همچنین جسد فرد جان باخته به پزشک قانونی منتقل شد.

بغداد امروز صحنه انفجارهای دیگری بود و بر اثر آن پنج نفر بر اثر انفجار انتحاری در منطقه « جمیله » در شرق پایتخت کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین بر اثر انفجار انتحاری در بازاری در منطقه البلدیات در شرق بغداد، یک نفر شهید شد و 19 شهروند غیر نظامی زخمی شدند. انفجار بمب نزدیک پل دیاله در جنوب بغداد نیز سه زخمی برجا گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کشته و ۴ مجروح در انفجاری در جنوب شرق بغداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..