تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تاج به بازگرداندن ملی‌پوشان پرسپولیس

ساعت 24- رییس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به تصمیم کارلوس کی روش در بازگردان بازیکنان ملی پوش پرسپولیس از اردوی امارات نیز واکنش نشان داد.

مهدی تاج در نشست امروز خود با اصحاب رسانه به سوالی در خصوص بازگرداندن بازیکنان ملی پوش پرسپولیس نیز واکنش نشان داد و در این باره گفت: بازگرداندن بازیکنان کاری بد بود. کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد که طاهری موضع خوبی گرفته و مشکلات را اعلام کرده‌ایم. تیم ملی هم با بازگرداندن ملی‌پوشان پرسپولیس نگرانی آنها را برطرف کرد. کی‌روش گفته بازیکنان پرسپولیس را در اردوهای تیم ملی برای فیفا دی دعوت خواهد کرد. 

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تاج به بازگرداندن ملی‌پوشان پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..