تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی رم و لاتزیو در هفته نوزدهم فوتبال سری آ ایتالیا

به گزارش ایرنا، هفته نوزدهم از سری آ ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی، آس رم در زمین جنوا به پیروزی ارزشمند یک بر صفر رسید و با 41 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی رسید.
لاتزیو در ورزشگاه المپیک شهر رم با گل ثانیه های پایانی «چیرو ایموبیله» بر کروتونه غلبه کرد تا 37 امتیازی شده و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را افزایش دهد.
** نتایج دیدارها بدین شرح است:
* کیه وو یک - آتالانتا 4
گل: سرخیو پلاسیر 62 برای کیه وو/ آلخاندرو گالوز 4 و 23، آندره کونتی 43، رمو فورلر 69 برای آتالانتا
* جنوا صفر - آس رم یک
گل: آرماندو اینزو(گل به خودی)‌برای رم
* لاتزیو یک - کروتونه صفر
گل: چیرو ایموبیله 90 برای لاتزیو
* ساسولو صفر - تورینو صفر
همچنین دیدار پسکارا با فیورنتینا به دلیل بارش برف سنگین، لغو شد.
از ساعتی دیگر، آث میلان در ورزشگاه «سن سیرو» از کالیاری میزبانی می کند و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران، یوونتوس صدرنشین میزبان بلونیا است.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی رم و لاتزیو در هفته نوزدهم فوتبال سری آ ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..