تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگلیس متحد دیرینه آمریکاست

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز؛ ترزا می، نخست وزیر انگلیس در آستانه دیدار با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، اظهارات وقیحانه "دونالد ترامپ" درباره زنان را "غیر قابل قبول" عنوان کرد.

وی در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت: اظهارات پیشین ترامپ درباره بانوان کاملا وقیحانه و غیرقابل قبول بود ولی باید این نکته را نیز خاطرنشان کرد که او به خاطر آن سخنان عذرخواهی نیز کرد.

نخست وزیر انگلیس در پاسخ به اظهارات تردید آمیز ترامپ درباره ناتو گفت: به عقیده من آمریکا به این اتحاد نظامی به طور کامل "متعهد" باقی می ماند.

"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا در حساب توییتر خود به ملاقات با "ترزا می" نخست وزیر انگلیس علاقه نشان داد. وی در حساب توییتر خود نوشت: "بسیار مشتاق هستم که در بهار با ترزا می در واشنگتن ملاقاتی داشته باشم. انگلیس متحد دیرینه آمریکاست."

تاکنون تاریخ دقیقی برای این ملاقات مشخص نشده است؛ اما به نظر می رسد چند هفته پس از برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور در 20 ژانویه (1 بهمن) این ملاقات برنامه ریزی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگلیس متحد دیرینه آمریکاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..