تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب یک فوریت اصلاح تبصره‌های بودجه سال 95 شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر در جریان دفاع از یک فوریت اصلاحیه بندهای از تبصره بودجه سال 95 در سیصد و نوزدهمین جلسه شورا از ارائه لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران طی هفته آینده خبر داد و افزود: با توجه به ارائه احتمالی لایحه بودجه سال 96، اصلاحیه تبصره بودجه 95 مرتبط با افزایش بودجه مترو و اتوبوسرانی است که با توجه به رویکرد توسعه و تجهیز حمل و نقل یک فوریت آن مطرح شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در تبصره بودجه سال 95 اعتباری بالغ بر 2100 میلیارد تومان در بخش نقد و غیر نقد برای تجهیز خطوط جدید در دست ساخت مترو در نظر گرفته شده بود. همچنین در تبصره سی و پنج مصوبه بودجه مجوز انتشار اوراق مشارکت برای خطوط جدید مترو داده شده بود که شهرداری تهران در همین راستا توانسته است مجوز انتشار 1500 میلیارد تومان در غالب اوراق مشارکت را دریافت کند که این مازاد بر 2100 میلیارد تومانی خواهد بود که قرار است در خط 6 مترو هزینه شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: همچنین به منظور توسعه و تکمیل سطح کیفی و کمی خدمات غیرحضوری الکترونیکی و بخش دوم هوشمندسازی شهر تهران به مبلغ 1800 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی BOT اصلاحیه بودجه در این ردیف پیشنهاد شده است.

بنا بر خبر اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران دبیر در پایان خاطرنشان کرد: بخش دیگر این اصلاحیه به پرداخت کمک هزینه پی کیلومتر به شرکت‌های اتوبوسرانی به مبلغ 250 میلیارد تومان اختصاص دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب یک فوریت اصلاح تبصره‌های بودجه سال 95 شهرداری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..