تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر سبلان در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هوشنگ خوش لحن عصر امروز  در نخستین جلسه هماهنگی و ستاد برگزاری مسابقات آسیایی والیبال امیدهای آسیا در اردبیل اظهار داشت:‌ برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان با حضور 62 نفر، برگزاری مسابقات قهرمانی استان برای نخستین بار و جذب 11 نفر از اردبیل به عنوان بازیکن حرفه‌ای و نیز برگزاری مسابقات المپیاد دانش‌آموزی و مسابقات المپیاد شرکت نفت از جمله برنامه‌هایی بوده که هیئت شطرنج استان اردبیل در مدت 4 ماه گذشته انجام داده و پیشرفت مطلوبی را در این رشته ورزشی در سطح استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به این‌که تیم شطرنج استان اردبیل پس از 18 سال توانست به لیگ برتر صعود کند، افزود: شطرنج استان اردبیل در حال حاضر با اقدامات انجام شده با پیشرفت بسیار مناسبی مواجه بوده و سعی کردیم که بازیکنان شطرنج در استان اردبیل را ساماندهی داده و کیفیت بازی این ورزشکاران را ارتقا دهیم.

رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر سبلان در اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر از اعتبارات بسیار بالایی در رده جهانی برخوردار بوده و هر سال این مسابقات به میزبانی یکی از استانهای کشور برگزار می‌شود که این مسابقات، امسال به میزبانی اردبیل از روزهای 9 تا 16 بهمن ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

خوش لحن تصریح کرد:‌ این مسابقات بسیار شناخته شده و قابل اعتماد کشورهای اروپایی است که تا به امروز 10 کشور از جمله آمریکا، اسپانیا، اکراین، گرجستان، عراق، هند و سایر کشورهای صاحب نام جهان برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کردند و 7 کشور نیز دعوت نامه ارسالی را قبول و به زودی اعلام آمادگی می‌کنند.

وی بیان کرد:‌ این مسابقات دارای رده بین‌المللی بوده و بازیکنان استان اردبیل می‌توانند سطح بازی خود را ارتقا داده و تجربیات بسیار ارزنده‌ای را کسب کنند که برگزاری این مسابقات نیازمند استانداردسازی است و از بابت سایر موارد از جمله حمل و نقل و پذیرایی و اسکان نیازمند حمایت دستگاههای اجرایی استان هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر سبلان در اردبیل برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..