تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی بشار اسد برای مذاکره با مخالفان

یک نماینده فرانسوی از آمادگی رییس جمهور سوریه برای انجام مذاکرات با مخالفان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه به نقل از یک نماینده فرانسوی اعلام کرد بشار اسد، رییس جمهور سوریه نسبت به مذاکراتی که قرار است در پایان ماه جاری میلادی در آستانه، پایتخت قزاقستان برگزار شود، ابراز خوشبینی کرده و از آمادگی برای گفتگو با 100 گروه مخالف سوری خبر داده است.

"تیری ماریانی" عضو مجلس ملی فرانسه همچنین اعلام کرد در دیداری که بیش از یک ساعت سه نفر از نمایندگان فرانسوی با بشار اسد انجام دادند، وی اعلام کرد به مذاکرات آستانه امیدوار است و آمادگی دارد تا با 91 گروه معارض به گفتگو بنشیند.

وی گروه تروریستی داعش و جبهه فتح الشام (جبهه النصره سابق) را از این مذاکرات مستثنی کرد.

ماریانی به نقل از بشار اسد گفت: من خوشبین هستم.

من آماده آشتی با آنها به شرط بر زمین نهادن سلاح هایشان را دارم.

طبق اعلام این نماینده فرانسوی، بشار اسد گفته است ترکیه به سبب سیاست رییس جمهور آن، دولتی شکننده است.

بشار اسد همچنین ترکیه را متهم کرد که بیش از تمامی کشورهای عربی زندانی سیاسی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی بشار اسد برای مذاکره با مخالفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..