تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریدون آسرایی: اگر پول داشتم خواننده نمی شدم

یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 18:452017-01-08فرهنگي

فریدون آسرایی در نشست خبری ویژه حضورش در جشنواره موسیقی فجر گفت: «اگر پول داشتم هیچ وقت خواننده نمی شدم، در آینده هم اگر پولی دستم را بگیرد از خوانندگی چشم می پوشم.

- فریدون آسرایی در نشست خبری ویژه حضورش در جشنواره موسیقی فجر گفت: اگر پول داشتم هیچ وقت خواننده نمی شدم، در آینده هم اگر پولی دستم را بگیرد از خوانندگی چشم می پوشم.

فریدون آسرایی در نشست خبری ویژه حضورش در جشنواره موسیقی فجر گفت: اگر پول داشتم هیچ وقت خواننده نمی شدم، در آینده هم اگر پولی دستم را بگیرد از خوانندگی چشم می پوشم.

فریدون آسرایی، خواننده پاپ، ظهر روز یکشنبه 19 دی در نشستی خبری که در طبقه دوم تالار وحدت برگزار شد، حضور یافت و از وضعیت موجود موسیقی پاپ ایران انتقاد کرد.

او در ابتدای این نشست گفت: خوشحالم که موسیقی پاپ در دو سال اخیر برخلاف سال های قبل از حاشیه جشنواره فجر بیرون آمده و توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

آسرایی ادامه داد: البته جای کسانی هم چون خشایار اعتمادی، محمد اصفهانی و علیرضا عصار در این بخش از جشنواره خالی است؛ کسانی مانند آن ها بودند که برای این جنس موسیقی زحمت کشیدند و من زمانی به ایران آمدم که بستر توسط آن ها آماده شده بود.

او در مورد آن چه در کنسرت روز شنبه 25 دی ساعت 19 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا خواهد کرد گفت: این برنامه تفاوتی با کنسرت نهم دی من در همین سالن ندارد و تا زمانی که آلبوم جدیدی به بازار نفرستم نمی توانم قطعه جدیدی وارد کنسرت هایم کنم.

فریدون آسرایی ادامه داد: من در سومین جشن سالانه موسیقی ما در پنج شاخه کاندید شدم و چهار جایزه بردم اما هیچ خبرنگاری به سراغم نیامد ولی خواننده رپی را که در همان جشن حضور داشت رها نمی کردند و تا جلوی در دنبالش رفتند.

او خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه افزود: هر چند این بحث عرضه و تقاضاست اما من بخشی از این انتقاد را به شما وارد می دانم.

فریدون آسرایی تصریح کرد: در جشنواره فجر سال گذشته، آلبوم عشق یعنیِ من برگزیده شد و جایزه گرفت اما از کنسرت‎هایم استقبال آن چنانی نمی شود.

به خاطر دارم زمانی عبدالجبار کاکایی می گفت اگر آقاسی و سوسن کنسرت داشته باشند، سالن شان پر می شود اما سالن داریوش و ابی خالی می ماند.

حالا وضع ما هم همین است.

او در پاپان گفت: نمی خواهم هیچ وقت به من بگویید استاد، کلمه استاد لایق کسانی مثل محمدرضا شجریان است.

من مهندس فریدون آسرایی هستم و اگر پول داشتم هیچ گاه خواننده نمی شدم، چنان چه در آینده هم پولی دستم را بگیرد از خوانندگی چشم می پوشم.

سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 22 دی تا اول بهمن به ریاست حمیدرضا نوربخش برگزار خواهد شد.


کلید واژه ها: فریدون آسرایی - جشنواره موسیقی فجر - جشنواره - خواننده - موسیقی - جشنواره موسیقی - جشنواره بین المللی موسیقی فجر - نشست خبری - کنسرت - جشنواره فجر - آینده - بین المللی - جشن سالانه موسیقی ما - نمایشگاه بین المللی - سی و دومین جشنواره - سالن - محمدرضا شجریان - انتقاد - محمد اصفهانی - علیرضا عصار - آلبوم - جایزه - ایران - خبرنگاران - محمد - نمایشگاه - شنبه - اصفهانی - یکشنبه - شجریان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریدون آسرایی: اگر پول داشتم خواننده نمی شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..