تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




700 هزار نفر در کشور به آلزایمر مبتلا هستند

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلا به آلزایمر در سالمندان را فعالیت ورزشی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۷۰۰ هزار بیمار آلزایمری در کشور داریم.

وی با اشاره به بند ۲ سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی از سوی رهبری، بر تحقق رویکرد سلامت همه‌جانبه و انسان سالم اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل جدی در زمینه اجرای این بند از سیاست‌های کلی سلامت، تدوین سند ملی پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر بوده است.

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به انجام ۲۲۰ نفر ساعت کار کارشناسی میان دو وزارتخانه بهداشت و ورزش و جوانان برای تهیه تفاهمنامه همکاری افزود: بر اساس یکی از بندهای این تفاهمنامه می‌بایست دبیرخانه سلامت در وزارت ورزش و جوانان ایجاد شود. همچنین ایجاد واحد مشاوره ورزشی در مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر توافقات این تفاهمنامه است.

ایازی بر گسترش فضاهای ورزشی بانوان تأکید کرد و گفت: مشکل فقر حرکتی بانوان یکی از چالش‌های اصلی در حوزه سلامت است.

وی با اشاره به افزایش سن امید به زندگی در ایران، بر ضرورت تدوین برنامه‌هایی در جهت سلامت جمعیت سالمندان کشور تأکید کرد و گفت: می‌طلبد که تحرک سالمندان را افزایش دهیم.

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت با اعلام اینکه در حال حاضر ۷۰۰ هزار بیمار مبتلا به آلزایمر در کشور داریم، گفت: یکی از راه‌های پیشگیری ابتلا به آلزایمر در سالمندان، تحرک و فعالیت ورزشی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «700 هزار نفر در کشور به آلزایمر مبتلا هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..