تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماد وفاداری به حزب کمونیست، ملت و انقلاب کوبا درگذشت

به گزارش ایرنا، شورای وزیران کوبا روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که گودین به دلیل عوارض ناشی‌ از یک بیماری مزمن در سن 78 سالگی در هاوانا پایتخت کوبا درگذشت .
فرناندزگودین که قبل ازانقلاب کوبا در جمع انقلابیون می‌ جنگید،دراکتبر2015 به ریاست وزارت کشورمنصوب شد.
شورای وزیران کوبااعلام کرد که جسد این کهنه سرباز سوزانده شده و درمعبد کهنه سربازان قبرستان ' کلون ' هاوانا به خاک سپرده خواهد شد.
در این اطلاعیه از گودین به عنوان 'نماد وفاداری به حزب کمونیست، ملت و انقلاب کوبا' یاد شده که مبارزه در جنگ 'خلیج خوک ها' افزون بر مبارزه در جنگ آنگولا به عنوان یکی‌ از مهمترین سوابق در کارنامه وی ثبت شده استد.افزون بر آن ، فرناندز گودین یکی‌ از بنیانگذاران حزب کمونیست کوبا بود .
اروپام *5*491**1590
انتشار دهنده: محمد حسن دوستارگان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماد وفاداری به حزب کمونیست، ملت و انقلاب کوبا درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..