تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل حمله شبانه در استانبول شناسایی شد

کد خبر: ۴۵۷۵۴۸

۱۹۶  بازدید

پلیس ترکیه اعلام کرد که موفق به شناسائی نام عامل انتحاری حمله به باشگاه شبانه در استانبول در شب سال نو میلادی شده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، پلیس ترکیه اعلام کرد که امروز موفق به شناسائی نام عامل انتحاری حمله به باشگاه شبانه در استانبول در شب سال نو میلادی شده است.

بر اساس اعلام روزنامه دیلی صباح، پلیس ترکیه اعلام کرد که عامل انتحاری حمله به باشگاه شبانه استانبول «عبدالقدیر ماشاریپوف» (Abdulgadir Masharipov) با اصالت «اُزبک» معروف به «ابو محمد هوراسان» (Abu Muhammed Horasan) بوده است.

گفتنی است در حمله مسلحانه بامداد یکشنبه هفته گذشته به باشگاه شبانه ای در شهر استانبولِ ترکیه حدود ۳۹ نفر جان خود را از دست داده و بالغ بر ۶۹ نفر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری دولتی ترکیه گزارش داده بود که شهروندانی از عربستان سعودی، لبنان، کویت، اردن و لیبی در میان قربانیان حمله مرگبار استانبول بوده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل حمله شبانه در استانبول شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..