تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از مسئولان دولت ترامپ به سرقت متهم شد

شبکه سی ان ان گزارش داد، یکی از مسئولان تعیین شده از سوی ترامپ برای اداره سمتی بلندپایه در روابط عمومی، به سرقت ادبی متهم است.

سی ان ان گزارش داد: یک چهره رسانه‌ای محافظه‌کار که از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به عنوان مقام ارشد ارتباطی در یکی از نهادهای مهم منصوب شده، متهم است، در کتابی که در سال ۲۰۱۲ منتشر کرده دست به سرقت ادبی زده است. 

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا این چهره را که مونیکا کرولی نام دارد و به عنوان مفسر شبکه فاکس نیوز و مجری یک برنامه رادیویی فعالیت کرده در مقام پست ارشد ارتباطاتی و روابط عمومی در شورای امنیت ملی آمریکا منصوب کرده است. 

شبکه سی ان ان در گزارشی اعلام کرد، بعد از بررسی کتاب منتشر شده از سوی کرولی، دریافته که بالغ بر ۵۰ بخش از این کتاب کپی برداری است و تنها تغییراتی جزئی در آنها اعمال شده است. این بخش‌ها از منابعی شامل مقاله‌های خبری، وب سایت‌ها، گزارش‌های اندیشکده‌ها و ویکی‌پدیا کپی شده‌اند. به عنوان مثال یک بخش مربوط به حوزه اقتصاد تقریبا به طور مستقیم کپی برداری از یک مقاله منتشر شده در سال ۲۰۰۹ در پایگاه اینترنتی اینوستو پدیا است.

با این حال تیم ترامپ از کرولی در یک بیانیه دفاع کرد و گفت: بصیرت استثنائی و کار سنجیده او درخصوص ایجاد تحول در کشور دقیقا همان چیزی بوده که باعث انتخاب او برای خدمت در دولت ترامپ شده است. 

در این بیانیه آمده است: هرگونه تلاش برای بی‌اعتبار کردن مونیکا حمله با انگیزه‌های سیاسی است که هدفش پرت کردن حواس‌ از مسائل واقعی پیش روی کشور است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از مسئولان دولت ترامپ به سرقت متهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..