تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی کربلا اعلام شد

اسامی جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی کربلا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ طی حادثه آتش سوزی شب گذشته در هتل کربلا 5 تن از زائران ایرانی جان خود را از دست دادند که اسامی جان باختگان به شرح زیر است:

خانم مونس خداپرست

آقای عباس نیازی

خانم زهرا نجفی

خانم رباب محمد جان زاده

خانم گلک صبوری

دو تن از مجروحان حادثه بصورت سرپایی مداوا شده و مجروح دیگر این حادثه خانم شیرین سلطانی میرزائی برای عمل جراحی به مرکز درمانی انتقال داده شده است و بقیه زائران در سلامت هستند.

در حادثه آتش سوزی شب گذشته در هتل قصر المولی در کربلای معلی 5 زائر ایرانی جان خود را از دست دادند.

سازمان حج و زیارت ضمن عرض تسلیت به بازماندگان، غفران و رضوان الهی را برای این جان باختگان و زائران اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت دارد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی کربلا اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..