تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان نظام پرستاری از نمایندگان مجلس تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نظام پرستاری، متن کامل پیام به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر عابدی نماینده محترم مردم اصفهان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

بدین وسیله از بذل توجه شایسته شما نمایندگان فهیم مردم به جایگاه خدمات ارزنده پرستاری در نظام سلامت که با اصلاح برنامه ششم توسعه و الزام استفاده از خدمات پرستاری در ارایه مراقبتهای در منزل و سطح جامعه نمود پیدا کرد، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران  به نمایندگی از جامعه بزرگ و شریف پرستاری کشور تقدیر و تشکر می شود.

امید است این گامی باشد برای توجه بیش از پیش به جایگاه رفیع پیشگیری در نظام سلامت و نیز استفاده از ظرفیت های بالقوه فروان گروه پرستاری که همواره پرتلاش و پرتوان در صف اول ارائه خدمت به مردم عزیز کشور اسلامی مان انجام وظیفه نموده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان نظام پرستاری از نمایندگان مجلس تقدیر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..