تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تربیت ۵ هزار طلبه و روحانی خوزستانی

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید با حضور مؤثر و روز افزون طلاب و علما، در مقابل تهاجمات دشمنان بخصوص تهاجمات فرهنگی و شبهه افکنی ها، پاسخ‌های استدلالی ارائه داده و از دین و مذهب خود دفاع کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، با اشاره به تلاش‌ها و مبارزات علمای شهرستان امیدیه در حفظ ارزش‌های اسلامی، اظهارداشت: وجود علما و روحانیون خدمتگزار و متعهد و دلسوز نشانه تدین منطقه است.
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۵۰ مدرسه علمیه در سطح استان وجود دارد، گفت: در این ۵۰ مدرسه علمیه قریب به ۵ هزار نفر جوانان خوزستانی مشغول به تحصیل هستند که إن شاءالله سربازی حضرت حجت(عج) را انجام دهند.
 
امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات روحانیت در دوران قبل از انقلاب، افزود: در گذشته با وجود سیاست‌گذاری‌های حکومت سلطنتی، ارزش و اعتباری برای علما و روحانیون و برپایی مدارس علمیه قائل نمی‌شدند، اما امروز به برکت انقلاب، روحانیت پرچم‌دار عرصه‌های مختلف اجتماعی بوده و به‌عنوان هادیان مردم در راه اعتلای دین اسلام گام بر می‌دارند.
 
آیت الله موسوی جزایری، ضمن ابراز رضایت از فعالیت حلقات صالحین در سطح استان، گفت: بعد از انقلاب اولین مدرسه علمیه در خوزستان، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با ۲۰ طلبه بود، اما امروز با یاری خداوند متعال بیش از ۵۰ مدرسه علمیه با قریب به ۵ هزار طلبه و روحانی در سطح استان داریم.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به وقایع نابسامان منطقه، ایران را تنها جزیره امن و ثبات برشمرد و تأکید کرد: باید با حضور مؤثر و روز افزون طلاب و علما، در مقابل تهاجمات دشمنان بخصوص تهاجمات فرهنگی و شبهه افکنی ها، پاسخ‌های استدلالی ارائه داده و از دین و مذهب خود دفاع کنیم.
 
آیت الله موسوی جزایری در پایان از حضور پر رنگ و پرشورتر جوانان و علما، تحت لوای حقانیت اسلام محمدی(ص) در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تربیت ۵ هزار طلبه و روحانی خوزستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..