تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت بانوی فوتسالیست تکابی به اردوی تیم ملی

ساعت: 15:15 منتشر شده در مورخ: 1395/10/19 شناسه خبر: 1001582

بانوی فوتسالیست تکابی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان ایران دعوت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیز،'فائزه مدنی'، دختر فوتسالیست تکابی که به مدت 2 سال است در تیم های لیگ برتری توپ می زند با درخشش و شایستگی در لیگ برتر به اردوی انتخابی تیم ملی بانوان راه یافت.

این بانوی فوتسالیست در تیم فوتسال لیگ برتری بانوان شهرداری گیلان بازی می کند و از ورزشکاران مستعد شهرستان تکاب است.

در سال های 91 و 92 این جوان مستعد تکابی 2 بار به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شده و بارها عنوان بهترین مهاجم تیم های فوتبال و فوتسال استان و منطقه را از آن خود کرده است.

پیش از این نیز شهرستان تکاب یک ملی پوش جوان دختر به نام پروین اکبری را به تیم ملی فوتبال ایران و استان آذربایجان غربی معرفی کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت بانوی فوتسالیست تکابی به اردوی تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..