تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانندگان انزلی حواسشان به آسمان باشد / خطر سقوط بنرها بر سر رانندگان در ضلع غربی انزلی

ساعت: 16:26 منتشر شده در مورخ: 1395/10/19 شناسه خبر: 1001645

مردم انزلی این روزها علاوه بر خطرات جاده ای، چاله های عجیب و غریب، سرعت گیرها و کیفیت نامرغوب آسفالت باید حواسشان به اسمان هم باشد تا چیزی بر سرشان سقوط نکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی در ماه های گذشته تصادف های زیادی در ورودی های شرقی و غربی انزلی گزارش شده اند که علاوه بر سهل انگاری  رانندگان و عدم دقت در مسیر رانندگی موارد بسیاری مانند کیفیت جاده ها و کیفیت خودروها نیز در این عوامل بی تاثیر نبوده اند.


اما یکی از پل های عابر پیاده در ضلع شرقی انزلی که از آن به عنوان بیلبورد تبلیغاتی نیز استفاده می شود با توجه به شرایط موجود می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای شهروندان و رانندگان خودروهای سواری در پی خواهد داشت.


تبلیغات چند ماه گذشته از این بیلبورد جدا نشده و تبلیغات جدید بر روی تبلیغات قدیمی نصب شده اند و همین عامل باعث شده تا تبلیغات بیلبورد این پل پاره شود.


البته پاره شدن بنرهای یک بیلبورد مورد عجیب و یا جدیدی نیست و در شهر پربارانی مانند انزلی ممکن است در طول سال ده ها بنر و بیلبورد به این حال روز دچار شوند ، آنچه که در این خصوص اهمیت دارد مکان این بیلبورد در ورودی شهر انزلی و احتمال سقوط بنر ها بر روی خودرو ها و خطر تصادف برای رانندگان این مسیر است.

 

به نظر میرسد این روزها رانندگان شهر انزلی به جز خطرات جاده ای چاله های عجیب و غریب ، سرعت گیرها و کیفیت نامرغوب آسفالت  باید حواسشان به آسمان هم باشد تا خدای ناکرده چیزی بر سرشان سقوط نکند.


در صورت سقوط بنرها و وقوع خطرات جانی چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانندگان انزلی حواسشان به آسمان باشد / خطر سقوط بنرها بر سر رانندگان در ضلع غربی انزلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..