تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : صمیمیت با همسر، این روش ها موثرند

رابطه جنسی باعث نزدیک شدن زوجین به هم می شود اما می توانید با راههایی بدون روابط زناشویی ، صمیمیت و نزدیکی با همسرتان را حس کنید. همیشه لازم نیست برای نزدیک شدن به همسرتان با او رابطه جنسی برقرار کنید و با راههای دیگر نیز می توانید احساس و علاقه تان را به او نشان دهید.

برای صمیمیت به چشم های هم زل بزنید
نگاه کردن به چشم های همسرتان شاید کمی سخت باشد اما با این کار حس نزدیکی به او خواهید داشت . عاشقانه به چشم های او زل بزنید ، در نتیجه  خواهید دید که صمیمت بین شما بیش از خواهد شد.

برای صمیمیت بیش از، همسرتان را ببوسید
خانم ها تمایل دارند که همسرشان پیشانی آنها را ببوسد زیرا این بوسیدن نشان دهنده عشق و علاقه انها خواهد بود و منجر به رابطه زناشویی نمی شود اما حس نزدیکی و صمیمت را به آنها القا می کند.

برای صمیمیت بیش از سکوت کنید
سکوت در کنار همسرتان به او آرامش می دهد و بین شما صمیمیت ایجاد می کند . این سکوت چنان صمیمیتی ایجاد می کند که با هزاران کلمه نیز حاصل نمی شود.

برای صمیمیت بیش از برای هم جوک تعریف کنید
همسر شما می تواند مانند دوست نزدیک شما باشد که در کنار او سرگرم شوید و با جوک گفتن برای هم حس نزدیکی و صمیمیت داشته باشید.

برای صمیمیت رازهایتان را برای هم بگویید
اگر در دل تان رازی دارید می توانید صادقانه با همسرتان درمیان بگذارید و به طریق به او نشان دهید که فرد قابل اعتمادی برای شماست که در کنار او احساس نزدیکی می کنید.

حتما بخوانید :   زیباجو : خرید لباس کودک، لایق بهترین ها هستند

برای صمیمیت همدیگر را نوازش کنید
نوازش  کردن باعث می شود از نظر احساسی و جسمی به همسرتان نزدیک شوید . زمانی که می بینید همسرتان از روی عشق و علاقه و نه با هدف رابطه جنسی شما را لمس می کند حس خوبی خواهید داشت و صمیمیت بین شما زیادتر می شود.

برای صمیمیت بیش از خانواده های هم را ملاقات کنید
به دیدن خانواده ی همسرتان بروید تا به همسرتان و خانواده اش نشان دهید که برای شما اهمیت دارند. این کار باعث می شود که به او بیش از نزدیک شوید.

برای صمیمیت بیش از در اماکن عمومی دست هم را بگیرید
شاید این کار خیلی بی اهمیت به نظر برسد اما به همسرتان حس غرور می دهد و ثابت می کند که او را دوست دارید. با این کار دیگران شما را به عنوان زوجی خوشبخت و صمیمی می شناسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : صمیمیت با همسر، این روش ها موثرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..