تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آندو می آید ولی نه برای بازوبند/رحمتی بازی نکند، حیدری کاپیتان استقلال است

آندو می آید ولی نه برای بازوبند/رحمتی بازی نکند، حیدری کاپیتان استقلال است

ورزش > لیگ برتر - آندرانیک تیموریان به احتمال فراوان ظرف روزهای آینده آبی‌پوش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندرانیک تیموریان هافبک دفاعی ماشین سازی در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد. این بازیکن قرار است میانه میدان را برای استقلال رهبری کند. منصوریان معتقد است حضور او بسیار موثر خواهد بود. در همین روزها شایعه شد قرار است آندو کاپیتان استقلال باشد اما در صورتی که رحمتی و خسرو بازی کنند، این اتفاق نمی افتد. با توجه به درخشش حسینی در بازی سپاهان، در شروع نیم فصل رحمتی نیمکت نشین خواهد بود و بدین ترتیب اگر خسرو حیدری در ترکیب قرار گیرد بازوبند را او می بندد. در صورتی که نه رحمتی بازی کند و نه حیدری، آندو کاپیتان استقلال خواهد بود. در واقع او کاپیتان سوم استقلال شده است. آندو هم تاکید دارد برای بازوبند به استقلال نمی آید و هدفش کمک به این تیم است.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آندو می آید ولی نه برای بازوبند/رحمتی بازی نکند، حیدری کاپیتان استقلال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..