تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسایگی علیرضا منصوریان و علی دایی در اوج دعوا

تاریخ نشر : یکشنبه 19 دی 1395 مشاهده : 90 سایر اخبار ورزشی RSS

علی دایی این‌روزها حسابی از استقلالی‌ها و بیش از همه از علیرضا منصوریان شاکی است و از بد حادثه در یکی از تجارت‌هایش با او همسایه شده!

همسایگی علیرضا منصوریان و علی دایی

در شرایطی که علی دایی به شدت از استقلالی ها شاکی است و انتقادات تندی به آنها داشته، با منصوریان در یک مجموعه فروش غذا همسایه شده است. منصوریان چند شب قبل، افتتاحیه شعبه شمال شهر برند غذایی اش را داشت. شعبه ای که درست در فود کورت ویژه علی دایی در ارگ تجریش افتتاح شده است. البته تک شعبه منصوریان در برابر فروشگاه های زنجیره ای فروش غذای علی دایی تقریبا هیچ نیست اما باید دید این شعب به هم چسبیده در دل دعواهای این دو، دعواهای فوتبالی‌شان را دعوای تجاری هم می کند؟

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

خطر مرگ از بیخ گوش علی دایی گذشت

علی دایی در كنار مادر و دخترش + عكس

مراسم افتتاح رستوران جدید علی دایی با حضور همسر و مادرش + تصاویر و فیلم

سلفی علی دایی و بانوان فوتسالیست ایران در هتل المپیک+ عکس

مصاحبه خواندنی با علی دائی ،ازدواجش و ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسایگی علیرضا منصوریان و علی دایی در اوج دعوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..