تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علیرضا منصوریان به خبر جدایی کاوه رضایی

تاریخ نشر : یکشنبه 19 دی 1395 مشاهده : 78 سایر اخبار ورزشی RSS

سرمربی استقلال نسبت به خبر جدایی مهاجم این تیم واکنش نشان داد.

واکنش منصوریان به خبر جدایی رضایی

غیبت چند روزه کاوه رضایی در تمرینات استقلال این شائبه را به وجود آورده که او از شرایطش راضی نیست و تصمیم دارد از جمع آبی پوشان جدا شود. حال منصوریان درباره اینکه کاوه رضایی خواهان جدایی از استقلال شده است، گفت: کاوه بازیکن ماست و شب گذشته با او به مدت ۳۰ دقیقه صحبت کردم. از فضای تمرینی کاوه اطلاع دارم و با توجه به اینکه زانویش درد می‌کرد، او را به کلینیک فرستادیم. کاوه بازیکن استقلال است و نه او را می‌فروشیم و نه به تیمی می‌دهیم. خواهش می‌کنم دوستان اطراف او، حواشی را از رضایی دور کنند. کاوه اهل مصاحبه نیست. متأسفانه بخشی از انرژی ما صرف مسائل حواشی می‌شود. آدم‌هایی در قالب استقلالی بودن مدعی هستند هوادار استقلال هستند و برای تیم حاشیه ایجاد می‌کنند، اما برای ما و هواداران این افراد استقلالی محسوب نمی‌شوند.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

جانشین "منصوریان" انتخاب شد

تایید مذاکرات مدیران استقلال با فرهاد مجیدی برای جانشینی منصوریان

عکس جالب خنده های علی دایی و علیرضا منصوریان در آغوش هم

علیرضا منصوریان در جشن تولدش +عکس

حرکت غافلگیرکننده و بی سابقه منصوریان پس از برد الاهلی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علیرضا منصوریان به خبر جدایی کاوه رضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..