تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارکا: رونالدو، برنده جایزه The Best فیفا

کد خبر: ۴۵۷۴۵۱

۱۴۸  بازدید

به ادعای نشریه مارکا، کریستیانو رونالدو فردا شب در زوریخ به عنوان مرد سال فوتبال دنیا از نگاه فیفا برگزیده خواهد شد.

ورزش سه:  به ادعای نشریه مارکا، کریستیانو رونالدو فردا شب در زوریخ به عنوان مرد سال فوتبال دنیا از نگاه فیفا برگزیده خواهد شد.

 پس از جدایی فرانس فوتبال از فیفا، امسال توپ طلا از دسترس فیفا خارج شد و نام جایزه ای که فیفا به بهترین بازیکن سال خواهد داد،  The Best خواهد بود.

قرار است فردا از ساعت 19.30 به وقت محلی در زوریخ، بهترین های سال فوتبال دنیا معرفی شوند. در انتخاب بهترین های فیفا، خبرنگاران، مربیان و نیز کاپیتان های تیم های ملی فوتبال از سراسر دنیا نقش داشته اند.

به ادعای مارکا، کریستیانو رونالدو فردا بالاتر از مسی و گریزمان، به عنوان بهترین فوتبالیست سال 2016 معرفی خواهد شد، تا سال پرافتخار خود را تکمیل کند.

او پیش از این توپ طلا و عنوان بهترین بازیکن سال از سوی خبرگزاری ها و نشریات معتبر اروپایی را نیز کسب کرده بود. از لحاظ افتخارات تیمی نیز رونالدو با رئال فاتح لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها شده بود و همراه تیم ملی پرتغال نیز قهرمان یورو 2016 شد.

فردا رئال در تیم منتخب سال فیفا نیز 5 نماینده خواهد داشت: راموس، مودریچ، کروس، مارسلو و رونالدو. ضمن اینکه طبق ادعای این منبع، زیدان عنوان بهترین مربی سال 2016 را از دست داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارکا: رونالدو، برنده جایزه The Best فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..