تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد چینی‌ها روی میز کاسانو

کد خبر: ۴۵۷۴۴۹

۱۷۲  بازدید

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا ممکن است به جمع دیگر ستاره‌هایی بپیوندد که سوپر لیگ چین را به عنوان مقصد بعدی دوران بازیگری‌شان انتخاب کرده‌اند.

تسنیم: مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا ممکن است به جمع دیگر ستاره‌هایی بپیوندد که سوپر لیگ چین را به عنوان مقصد بعدی دوران بازیگری‌شان انتخاب کرده‌اند.

 آنتونیو کاسانو می‌تواند به جدیدترین بازیکنی تبدیل شود که راه چین را در پیش می‌گیرد، چرا که دو تیم گوانگژو اورگراند و شاندونگ لوننگ خواهان عقد قرارداد با او هستند.

کاسانوی 34 ساله در این فصل جایی در ترکیب سامپدوریا نداشته است که دلیل او امتناع از انتقال به تیمی در سری B‌ بوده است.

او اخیراً اعتراف کرده که دوست دارد برای مدتی دیگر به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد و اینکه در ماه ژانویه یک باشگاه جدید پیدا خواهد کرد.

اکنون طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مقصد بعدی کاسانو چین خواهد بود جایی که «فنت‌‌آنتونیو» بار دیگر می‌تواند خلاقیتش را به معرض نمایش بگذارد.

به ادعای این دو رسانه، مدت حضور کاسانو در چین کوتاه خواهد بود و او تنها و بدون اعضای خانواده‌اش به این کشور خواهد بود اما حقوقی هنگفتی که او دریافت خواهد کرد برایش آن‌قدر ارزش دارد که در سوپرلیگ بازی کند.

در میان دو تیم چینی گوانگژو و شاندونگ لوننگ شانس تیم دوم برای جذب کاسانو بیشتر است چرا که یک ایتالیایی دیگر، گراتزیانو پله هم در این تیم بازی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد چینی‌ها روی میز کاسانو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..