تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهتاب کرامتی داور یک جشنواره خارجی شد

مهتاب کرامتی به عنوان داور بخش زنان فیلمساز در جشنواره داکا حضور پیدا می‌کند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهتاب کرامتی به عنوان داور  بخش زنان فیلمساز در جشنواره داکا حضور پیدا می کند. 

این جشنواره شامل بخش های مسابقه فیلمسازان زن، سینمای آسیا، سینمای جهان، سینمای کودکان و سینمای معنوی است . امسال 160 فیلم از 60 کشور به رقابت دربخش های مختلف می‌پردازند.

جشنواره بین المللی فیلم داکا به صورت دو سالانه برگزار می‌شود، امسال  در بخش ویژه آن آثاری از عباس کیارستمی به نمایش درخواهد آمد . پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «داکا» با شعار: فیلم بهتر، مخاطب بهتر و جامعه بهتر از تاریخ 12 تا 20 ژانویه ( 23 دی لغایت اول بهمن ) در کشور بنگلادش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهتاب کرامتی داور یک جشنواره خارجی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..