تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است

کد خبر: ۴۵۷۴۱۴

۱۳۶  بازدید

ممکن است کسی فکرش را نکند که پارکینگ ها، خطوط عابرپیاده و دیگر محیط های گسترده آسفالت شده قابل استفاده برای خلق آثارهنری باشند اما برای هنرمند و فعال مونترآلی «پیتر گیبسون» هر نوار ترافیکی سفید یا زرد یک فرصت تازه است.

برترین ها: ممکن است کسی فکرش را نکند که پارکینگ ها، خطوط عابرپیاده و دیگر محیط های گسترده آسفالت شده قابل استفاده برای خلق آثارهنری باشند اما برای هنرمند و فعال مونترآلی «پیتر گیبسون» هر نوار ترافیکی سفید یا زرد یک فرصت تازه است. هرچند کار او روی جاده چیزی است که بیشتر به خاطر آن مشهور شده، اما او روی رسانه های دیگری مثل خلق اینستالیشن هایی در مقیاس بزرگ یا نقاشی های دیواری عظیم نیز کار می کند. او اخیرا وبسایت خود را با صدها کار قدیمی و جدید به روزرسانی کرده و درحال حاضر نسخه چاپی آن نیز در دسترس است. تعدادی از آثار هنری دیدنی این هنرمند روی خیابان های عمومی شهر را در این مطلب مشاهده می کنید.

 

بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است  بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است  بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است  بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است  بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است  بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است 
بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است  بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوم و کارگاه این هنرمند خیابان های عمومی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..