تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف ۶۰۰ هزار موتورسیکلت به دلیل تخلفات حادثه‌ساز/ ٣٠ درصد کشته‌های تصادفات به عابران مربوط می‌شود

توقیف ۶۰۰ هزار موتورسیکلت به دلیل تخلفات حادثه‌ساز/ ٣٠ درصد کشته‌های تصادفات به عابران مربوط می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، سرهنگ داوود قاسمیان گفت: بیشترین تخلف موتور سیکلت ها که در معابر شاهد هستیم، همراه نداشتن کلاه ایمنی است که بعضا در صورت بروز تصادف باعث ضربه مغزی راننده می شود.

او افزود: تخلفات بعدی که بیشترین فراوانی را بین راکبان موتورسیکلت ‌ها دارند و باعث توقیف وسیله آنها می شوند، به ترتیب حرکات نمایشی، عبور از چراغ قرمز، عبور از پیاده رو، حرکت نکردن بین خطوط و تجاوز به گذرگاه عابران پیاده هستند.

رئیس پلیس ترافیک شهری نیروی انتظامی اعلام کرد: طبق آمار ٩ ماهه اول امسال، ٣٠ درصد کشته های تصادفات به عابران مربوط می شود.

سرهنگ قاسمیان افزود: رانندگان باید توجه داشته باشند که نسبت به حق و حقوق عابران پیاده توجه بیشتری داشته باشند، به طور مثال روی خط کشی ها توقف نکنند و تجاوز به گذرگاه های عابرپیاده نداشته باشند.

او ادامه داد: البته بعضی عابران هم این تصور غلط را دارند که در معابر برون و درون شهری همیشه حق تقدم با آنان (عابر) است به همین دلیل بعضا مشاهده شده که بدون توجه به اطراف وارد سطح معابر و سواره رو می شوند که این موضوع تصادفات ناگواری را به وجود می آورد.

سرهنگ قاسمیان با تاکید بر رعایت مقررات توسط عابران ، گفت: عابران باید حتما از گذرگاه های عابر پیاده، رفت و آمد کنند و برای تردد وارد سواره رو نشوند. همچنین دیده می شود که باوجود چراغ قرمز برای عابران، شهروندان با بی توجهی به این موضوع باعث حادثه می شوند.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف ۶۰۰ هزار موتورسیکلت به دلیل تخلفات حادثه‌ساز/ ٣٠ درصد کشته‌های تصادفات به عابران مربوط می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..