تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ خاموش خانم جوان در منزل مسکونی +تصاویر

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نشت گاز مونوکسیدکربن در منزل مسکونی جان خانم 35 ساله را گرفت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 10:43 حادثه گازگرفتگی در خیابان شکوفه، خیابان عزیزی از سوی همسایگان که نگران غیبت همسایه خود شده بودند، به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و گروه نجات شماره 9 به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی، نشت گاز سمی مونوکسید کربن در طبقه سوم یک ساختمان 3 طبقه 9 واحدی اتفاق افتاد.

مرگ خاموش خانم جوان در منزل مسکونی

وی تصریح کرد: آتش نشانان به محض استقرار در محل درب واحد مورد نظر را باز و با وضعیت کاملا بی حال یک خانم 35 ساله در کنار بخاری مواجه می شوند.

ملکی افزود: با تحویل خانم جوان به عوامل اورژانس، مشخص می شود که وی جان خود را از دست داده است.

مرگ خاموش خانم جوان در منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان این که علت اصلی فوت خانم جوان از سوی پزشکی قانونی اعلام می شود، گفت: اما زرد و نارنجی بودن شعله‌های بخاری نشان از کاهش اکسیژن و انتشار گاز سمی مونوکسیدکربن داشت که متأسفانه به علت وجود دودکش نامناسب آبگرمن و متصل نبودن بخاری بر روی دیوار و همچنین عدم کلاهک و دودکش مناسب بر روی پشت بام این حادثه ناگوار اتفاق افتاد.

مرگ خاموش خانم جوان در منزل مسکونی

ملکی بیان کرد: با ایمن سازی محل حادثه، عملیات در ساعت 11:57 به پایان رسید.

مرگ خاموش خانم جوان در منزل مسکونی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ خاموش خانم جوان در منزل مسکونی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..