تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش اقوام گلستانی با همکاری شبکه ZDF آلمان

مستند اقوام گلستانی با همکاری شبکه ZDF و صدا و سیمای گلستان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ نماینده امور بین الملل سازمان صدا و سیما، درنشست مشترک با نماینده شبکه ZDF، گفت: قرار است مستند اقوام ترکمن بر پایه 4 اصل اسب، فرش، موسیقی و شاعر مختومقلی فراغی ساخته شود.

حسنی درادامه افزود: شبکه zdf در گلستان و با همکاری صدا و سیمای گلستان این مستند را به مدت 52 دقیقه خواهد ساخت.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان هم در این دیدار گفت: با توجه به این که قوم ترکمن از اقوام قدیمی و کهن گلستان هستند پایه ساخت این مستند قرار گرفتند و شبکه گلستان از مشاوره تا تحقیقات پژوهشی با شبکه zdf    همکاری می کند.

عبدالحسینی افزود: مختومقلی شاعر پر آوازه مسلمان ترکمن ایرانی در این مستند به جهانیان معرفی خواهد شد و اسب  و فرش و موسیقی که جزء ضرورت ها قوم ترکمن است هم در این مستند گنجانده خواهند شد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش اقوام گلستانی با همکاری شبکه ZDF آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..