تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه باید به قانون تمکین کنند/آرش صادقی مجرم است،باید محاکمه شود

ساعت: 14:33 منتشر شده در مورخ: 1395/10/19 شناسه خبر: 1001459

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه؛

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: آرش صادقی مجرم است و باید طبق ضوابط با آن دسته از حامیان فتنه که با نشر اکاذیب و فضاسازی های دروغین سعی در برهم زدن فضای علمی دانشگاه و حاشیه سازی دارند باید برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، فرهاد عبدزاده دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار نسل برهان در پی حمایت از فتنه گران و خائنان به مملکت توسط انجمن اصلاح طلب در دانشگاه ارومیه اظهار داشت؛ همه باید به قانون تمکین کنند.

عبدزاده، دبیرانجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با اشاره به انتشار عکس آرش صادقی در فضای مجازی و تلگرام رسمی تشکل اصلاح طلب دانشگاه ارومیه افزود؛ وی مجرم است و باید طبق ضوابط با آن دسته از حامیان فتنه که با نشر اکاذیب و فضاسازی های دروغین سعی در برهم زدن فضای علمی دانشگاه و حاشیه سازی دارند باید برخورد شود.

وی افزود، با استناد به 3 تخلف آشکار که عینا در آیین نامه انضباطی تشکل ها آمده است، توهین به هیئت نظارت و تشکل های دانشجویی(سنگ را بستنه اند و سگ را ول کردند)، نشر اکاذیب و حاشیه سازی در مورد آرش صادقی و استفاده سیاسی و جانب داری از افراد و حزب ها( تنها تشکل اصلاح طلب دانشگاه) باید با انجمن خاطی برخورد کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با اشاره به حمایت از فتنه گران و نمایش اتفاقات فتنه 88 در دانشگاه، اظهار تاسف کرد و گفت؛ موضع دانشجویان انقلابی نسبت به این مسائل صریح بوده و دانشجویان ضمن دفاع از آرمان های نظام و رهبری در کشور نمی گذارند عده ای جیره خوار و وابسته به جریانات مخالف و ضد انقلاب سعی کنند فعالیت نظام را در حوزه حقوق بشر سیاه و ننگین نشان دهند.

این دانشجوی دکتری دانشگاه ارومیه در پایان ضمن اعلام برائت از افراد حامی فتنه در دانشگاه از مسولین فرهنگی خواست تا با روحیه انقلابی و به دور از هر گونه بازی های سیاسی با این گونه جریانات در دانشگاه برخورد کنند و نگذارند ریشه فتنه در دانشگاه منتشر و فضای علمی و فرهنگی دانشگاه قربانی بازی های کثیف سیاسی شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه باید به قانون تمکین کنند/آرش صادقی مجرم است،باید محاکمه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..