تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ حمایت قانونی و دولتی از طب سنتی نمی شود

صدیقه موسوی فوق تخصص طب سنتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با  اشاره به دلایل بی مهری دولت نسبت به طب سنتی اظهار داشت: پزشکان به دلیل پشتیبانی  قانونی که دارند از وجود طب سنتی و متخصصان آن ناراضی هستند زیرا ما متخصصان طب سنتی با موفقیت هایی که در معالجه بیماری های صعب العلاج داریم مطب پزشکان در آینده خلوت خواهد شد.

وی ادامه داد: پزشکان و شرکت های دارویی به طب سنتی بسیار معترض هستند، به دلیل اینکه ممکن است داروهای شیمیای روی دستشان بماند و از طرف دیگر آنقدر صاحب قدرت شده اند که وزارت بهداشت هم به دست این افراد اداره می شود.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: ما متخصصان طب سنتی مجبور هستیم که زیرمینی و با قیمت کم کار کینم البته برخی افراد هم هستند که از طب سنتی سوء استفاده می کنند. مسئله ای که در طب سنتی بر آن تاکید می شود رعایت اصول زندگی و رفتار محیطی و تغذیه مناسب است. ما به مردم توصیه می کنیم که از مصرف مواد مصنعتی خودداری کرده و مواد غذایی مناسب را استفاده کنند تا سالم بمانند.

موسوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت های دارویی گیاهی عملکرد بسیار خوبی دارند و جواب هم می گیرند استفاده از دم نوش های گیاهی شاید برای مردم خیلی آسان نباشد به همین دلیل داروهای گیاهی شرکتی معتبر را برای بیماران تجویز می کنیم و بسیار هم نتیجه گرفته ایم.

فوق تخصص طب سنتی با بیان اینکه طب سنتی هیچ پشتیبان قانونی و دولتی ندارد ابراز داشت: من و همکارانم بیشترین ضربه را از پزشکان خورده ایم کار برخی از همکاران من در این حوزه به دلیل نداشتن پشتیبانی قانونی و دولتی به دادگاه و دادگستری کشیده شد در صورتی که باید طب سنتی با رعایت اصول در وزارت بهداشت تعریف شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ حمایت قانونی و دولتی از طب سنتی نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..