تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج زائر ایرانی در آتش سوزی هتل کربلا جان باختند

جواد شاد گفت: این حادثه شب گذشته در هتل قصرالمولی در موقعیت باب القبله در ساعت 19 و 30 دقیقه روی داد.


وی با بیان اینکه زائران حادثه دیده توسط یک کاروان سیاحتی به نام 'کاروان یگانه گشت' به این سفر زیارتی اعزام شده بودند اظهار کرد: این کاروان مجوز زیارتی از اداره کل حج و زیارت نداشته و به صورت غیر مجاز اقدام به اعزام زائران به عتبات عالیات نموده است.


وی گفت: کاروان مزبور بدون توجه به مسائل ایمنی زائران را در هتلی که فاقد استانداردها و ایمنی لازم بود، اسکان داده است.


شاد با بیان اینکه این حادثه در نبود بسیاری از زائران ساکن در این هتل اتفاق افتاده است، افزود: به دلیل اعزام غیر مجاز این زائران هیچگونه اطلاعاتی از شمار و اسامی آنان در دست نیست و فقط کشته شدن پنج زائر خراسان رضوی و مجروحیت شدید 2 نفر دیگر اعلام شده است.


وی اظهار کرد: براساس بررسی های اولیه زائرانی که در هتل حضور داشته و دچار حادثه شده اند سالمند بوده اند.


وی با بیان اینکه کل هتل دچار سوختگی شدید شده و مدارک شناسایی، چمدان ها و وجوه زائران در آتش سوخته است، گفت: بررسی و پیگیری برای شناسایی هویت زائران در حال انجام است.


گفته می شود 108 زائر ایرانی در این هتل سکونت داشتند.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج زائر ایرانی در آتش سوزی هتل کربلا جان باختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..